Для ТЕБЯ - христианская газета

Царедворець
Проповеди

Начало О нас Статьи Христианское творчество Форум Чат Каталог-рейтинг
Начало | Поиск | Статьи | Отзывы | Газета | Христианские стихи, проза, проповеди | WWW-рейтинг | Форум | Чат
 


 Новая рубрика "Статья в газету": напиши статью - получи гонорар!

Новости Христианского творчества в формате RSS 2.0 Все рубрики [авторы]: Проза [а] Поэзия [а] Для детей [а] Драматургия [а] -- Статья в газету!
Публицистика [а] Проповеди [а] Теология [а] Свидетельство [а] Крик души [а] - Конкурс!
Найти Авторам: правила | регистрация | вход

[ ! ]    версия для печати

Царедворець


У Євангелії від Йоана є розповідь про друге чудо, яке Ісус вчинив у Кані Галілейській. Христос зустрічається з проханням царедворця про оздоровлення його сина. Ісус на це прохання говорить таємниці слова - “як знаків та чуд не побачите, не увіруєте!”. Справді дивна ситуація: має помирати син царедворця, а Христос говорить про брак віри. І сама розповідь Євангеліста Йоана говорить нам на перший погляд ніби про те, що Слово Боже не збирався його оздоровлювати і лише для підтвердження Своєї влади вчинив це за вірою царедворця.
Екзегети називають Євангеліє від Йоана Євангелієм знаків. І саме в такому ключі ми будемо роздумувати над цією подією, яка відбулася в Кані. Про що ж саме ці знаки і чому Ісус не хтів оздоровлювати сина?
Тепер християнство дуже часто зводить до оздоровлень та чудес. Саме це вважають суттю християнства, і здається слова Христа про Хрест зовсім для таких людей не існують у Святому Письмі.
Усі ці питання відкривають головне питання: для чого нам потрібне це життя? Ніхто не буде заперечувати, що це життя минає. Усіх нас чекає смерть. Так для чого нам щось робити, будувати, писати, творити, любити, якщо все це закінчиться? Для чого просити у Бога про зцілення, якщо ми усі колись помремо? І так насправді це дуже важко прийняти, смерть того, кого ти любиш і до кого ти прив’язаний. Але усе одно прийдеться розлучитися. І навіть, якщо не помруть ті, хто поряд. Та все одно я колись буду змушений піти з цього світу. Я не зможу втримати це життя таким, яким воно є. Час йде і все змінюється. Тіло старіє. Враження втрачають свою силу. Можна добре використати молодість, назбирати грошей, добитися того, чого хочеш. Але потім все одно прийде старість і хвороба. Усе одно ти нічого не зможеш втримати. І можеш тепер тішитися життя, брати від нього все, що можеш, та все одно прийде мить коли все це зникне.
І як тут не думати про те: для чого все це?
Якщо ж вважати, що це останні часи і скоро прийде Христос, то це ще більша, категорична переміна. Бо якщо ми приймаємо в розрахунок смерть і хворобу, то можемо розраховувати на якійсь час стабільності і здоров’я, коли ми можемо користатися силами та грошима. А якщо скоро прийде Христос, то це може трапитися раптом і несподівано! Так насправді це значить жити так, наче ми всі завтра помремо.
Бо після Суду все переміниться. Переміниться наше тіло: зникне статевість та шлунок. Гроші перестануть функціонувати. Отже тоді, ще більшу вартість отримують духовні цінності. Це значить, що вже тепер треба все роздати, і жити так, як радив Апостол Павло, щоб нічого нема: ані жінки, ані грошей, ані майна. Це ще більш кардинальна зміна!
Але ми живемо у реальному світі. Не віримо в скорий прихід Господа. Може колись там, а не тепер. Ми будуємо своє життя з розрахунком, що ми будемо жити. Поступаємо в учбові заклади, народжуємо дітей, збираємо кошти, шукаємо добру працю. Так і виходить, що Євангелію нема місця у нашому житті. Може колись там на старості, коли ми вже зрозуміємо, що смерть неминуча, тоді прийдемо до Бога. Але з досвіду знаємо що такого не трапляється. Людина, яка жила все життя без Бога, тоді коли все свідчить про кінець, так само не вірить в Бога. Покаяння є даром Бога, а не результатом нашого думання. Дивно, але віра не з’являється зі старістю чи хворобою. Вона завжди є даром.
Так для чого нам треба Євангеліє? Для чого в цьому світі, в якому Йому зовсім нема місця, Воно нам дано. Невже лише для того, щоб бути втіхою і не більше?! Щоб ти рано прокидався, не хтів вставати для робочого дня, молився і починав вірити у Вічність. А коли приходить вечір, перед відпочинком, ти знову планував майбутній день і просив у Бога дару життя, щоб Він не забирав ще тебе з цього світу. Невже віра є лише необхідною ілюзією для того, щоб людина не загубилася остаточно у цьому безглудому світі? Невже віра є лише альтернативою для того, щоб якимось чином тікати з цьому світу?
І ось ніби виходить, що у Євангелії від Йоана саме такою і є пропозиція. Першим християнам було дуже просто. На них тиснула римська влада, вони були і так приречені на смерть. Отже з соціальної точки зору віра для них була єдиним варіантом для “нормального” життя.
А коли християнство стало офіційною релігією, то самі горливі дуже швидко зрозуміли, що жити Євангелієм неможливо в цьому світі. Вони пішли у гори, пустині і там намагалися реалізувати Його. Але влада, вже церковна і державна, намагалася приручити таких людей і поставити їх під свій контроль: так виникло монашество в Церкві та світі.
Але навіть тепер така ситуація не влаштовує вхід. Тому в нас так багато сект і різних цікавих проявів відкидання суспільства. Я не хочу говорити про роль християнина у світі. Мені здається, що Церква чітко говорить про те, яким саме має бути християнин у світі: не ховатися, а свідчити; не тікати, а йти з любов’ю. Я хочу говорити про те, чи можливо реалізувати це Євангеліє. Ось що мене турбує. Що мене цікавить. Через що я не сплю ночами.
Я змалюю цю ситуацію як образ священика, якій знаходить в місті, де досить багато людей, а віруючих маленька спільнота. До того ж ці самі віруючі є часто ніякі. Вони готові більш-менш ходити в неділю до церкви, але робити щось більше, не у їхніх інтересах. Вони самі відносяться до Церкви, як до Інституції, Яка має заспокоювати їхні потреби. Вони ж самі нічого давати з себе не хочуть.
Практично це виглядає так, що люди хочуть бачити в Церкві таких собі безплотних ангелів. Церква має бути завжди відкрита. Священик має бути завжди в зоні доступу. Я маю набрати номер і отримати допомогу. Маю прийти в Церкву і отримати те, що я хочу. Мова йде не про реалізацію Євангелія, а про те, щоб хтось там інший має Ним жити, а я маю це використовувати. В мене захворів син і я спокійно піду в Церкву, готовий заплатити за його зцілення. Хіба не для цього Церква? Хіба не для цього Ісус Її залишився в цьому світі? Церква сприймають як лікарню. Я туди приходжу, Там мені мають допомогти. Я вилікуюся і піду далі, жити своїм життям, грішити і робити те, що мені заманеться.
Але я хочу подивитися на Церкву та Євангелії з середини. Що якщо я не просто зайшов у Церкву. Що якщо я не просто чув про Євангеліє, але я Його прочитав і Воно мене зачепило. Що тоді? Що я маю робити?
І тут починається саме цікаве. Є безліч варіантів для того, щоб реалізувати Євангеліє. Протестанти схильні до того, щоб одразу почати проповідувати. Вони сприймають Євангеліє як підручник для вчення інших. Я повірив в Христа — я маю свідчити про Нього інших. Слова до Апостолів вони сприймають на рахунок до себе: це мене Христос послав до моїх ближніх. Це я маю вчити. Таким чином людина, яку зачепило Євангеліє, ще сама не знаючи нічого, починає вчити інших. Тому тепер у нас так багато душепопечителів. І якась жіночка, якій нема чим зайнятися, стає відомою проповідницею і їздить навертає інших.
Є також монаший варіант реалізації Євангелія. Піти на самому і боротися зі своїми демонами. Є ще варіант реалізації Євангелія у подружжі, в священстві. Я зовсім не хочу порівнювати і не вважаю, що монахи кращі за одружених, а чоловіки кращі за жінок. Любити можна завжди і всюди. Всюди можна бути щасливим, але не обов’язково при цьому бути кимось у світському розумінні цього слова.
Саме так можуть сприймати Євангеліє. По світському. Що я отримав щось і тепер маю давати іншим. “Любов Христа примушує мене”. Але повернуся до цього образу самотнього священика. Він багато чого знає, але ніхто не хоче його слухати. Невже справа Євангелія є лише у великих церквах, величезних натовпах та неперевершених подіях? Чому ж тоді Христос тікав від слави? Чому Він висів на Хресті самотній серед розбійників і ніякий натовп не заступився за Нього? Чому наш Господь вів Своє життя так, що дійшов під кінець життя до повного краху: зрада учня одного, зречення іншого? А ми хочемо вже тут царювати і тішити життям? Чому замість того, щоб спокійно чекати Неба, ми маємо щось досягнути?
Бо виходить так, що Євангеліє спонукає до дії. Апостоли, за церковними тлумаченнями, навернули Римську Імперію. І читаючи книги багатьох святих і подвижників, здається, що ти ніби стоїш на місці, нічого не робиш, а Христос насправді вимагає від нас надзвичайних вчинків.
Повернуся до Євангелія від Йоана. Чому Христос з таким здивуванням відноситься до прохання царедворця? Чому? Невже, як тлумачать деякі, батько мав просто молитися дома, навіть не йти до Христа і таким чином отримати зцілення? Але ми знаємо, щоб тоді сталося: син би помер. Царедворець змінив долю свого сина через молитву до Ісуса. Якби він не прийшов до Сина Божого відбулася б смерть. Про яку віру говорить Слово Боже? Чого Христос так насправді вимагає від нас?
Якщо ми повіримо у Вічне Життя, тоді можемо спокійно не просити у Христа життя тут? Чи не так? Але виходить якась дивна справа. Ніби життя тут протиставляється Життю Там. Для того, щоб потрапити Туди треба померти. Але чому ж ми тоді так сильно боремся зі смертю та хворобами? Чому ми хочемо жити тут, якщо це протирічить Божій Волі? Чи про якусь іншу віру говорить Христос? Якщо ж Євангеліє не є лише Книгою знаків, то чим тоді? Для чого тоді Воно нам дане?
Я думаю, що не треба сприймати Євангеліє як розповідь про життя. Євангеліє не є поясненням багатьох речей, про які нам хочеться знати розумом. Євангеліє є нам дане для віри. Але що тоді таке віра? Віра — це життя згідно з тим, що написане Там.
Тоді питання поставлю знову: як жити згідно з тим, що написане Там? Ось тут мені і хочеться зупинитися. Церква, як мудра Мати, створила певні рамки для того, щоб реалізовувати Євангеліє. Саме Євангеліє і Традиція Церква є ніби обмеженнями життя. Туди не ходити, того не робити. Ми спочатку сприймаємо їх як обмеження. І саме ці кордони нам необхідні для того, щоб не впасти у гріхи. Але у межах цих заборон ми маємо вільну волю, вільний простір. Ми можемо робити те, що нам заманеться. Якщо ти любиш писати, ніхто тобі не забороняє цього. Якщо хочеш малювати, то можеш це чинити. Церква і Святе Письмо не беруть на себе відповідальність вирішувати, що саме тобі робити.
Однак ти можеш мати свою власну харизму, яку усе одно маєш звершувати згідно Слова та Церкви. Харизма не може протирічити Церкві і Святому Письму. Тому Євангеліє, Добра Звістка, вписані спочатку в нас самих, в наших серцях, а вже потім у Слові та Церкві. Це є те прагнення щастя, яке набагато глибше за все. Це є поклик до життя, це є почуття потреби Любові. Саме це є саме головне в людині.
В нас іноді ж віра чи якісь філософські роздуми заступають саме головне. І виходить, що якщо ти хочеш життя для свого сина, то можеш опинитися поза “Ісусом”. Бо так сталося в наших головах, що Бог почав протиставитися щастю, якого ми прагнемо. Так і виходить, що я хочу статевого життя, а Церква забороняє. Я хочу слави і влади, а Святе Письмо говорить про смирення. Я хочу їсти, а Церква придумує піст. І коли я на якусь хвилин ніби вирвався з цього зводу правил самого життя, то починаю проповідувати Бога Любові, а всіх інших вважаю невдахами.
Так до чого ж Христос говорить проти чуда? Невже Він не хоче зцілювати сина? Я думаю, що справа не в нашій волі, яка має завжди боротися зі смертю та хворобою. Справа навіть не в тому, що Ісус випробовує нас, щоб перевірити нашу віру. Справа в тому для чого прийшов Ісус і для чого наше життя тут? Ми маємо прагнути більшого. Справа не в синові, якій хворий і помирає. Справа навіть не в тому, чи ми віримо чи ні. Бо, як я намагався пояснити, віру теж можна перетлумачити як засіб гарного життя тут. Справа в тому, що Христос хоче дати нам Небо. Не просто зцілити наших хворих чи вирішити всі проблеми. Не це повнота. Він хоче більшого. Він хоче дарувати на Небо! І саме це є для Нього проблемою: наша прив’язаність до цього світу, така сильна, що вона заслоняє нам Небо. Поза справами цього життя ми нічого не бачимо. І тому для того, щоб показати нам Небо Він використовує усі можливі засобами. Тому я не бачу у Його фразі “не побачите — не повірите” розпач. Я бачу констатацію. Ми надто слабкі. Ми потребуємо знаків. Тому нам справді потрібні чуда, Євангелія і Церква. Ми не духовні. Нам дуже далеко до цього.
Христос нас штовхає до смирення. Бо ми можемо вважати, що Церква це лікарня: нас мусять обслужити! Я — царедворець. Я прийшов сюди з грошима та владою, Христос МАЄ задовольнити моє прохання. Нема смирення, нема розуміння того, що я всього навсього творіння, а Бог мені усе дарує. Подарував сина, подарував можливість бути батьком. Навіть владу і гроші, якими я намагаюся Його купити!
Саме в цьому мені здається драма цієї події. І саме тому Христос і відмовляється йти з ним, і говорить такі слова. Саме в цьому корінь деяких незцілень та хвороб. Ми так відносимо до Церкви. Ми так відносимо до Бога. Тому Він так з нами чинить. Він не хоче віддєлатися якимсь подачками, задовольнити наші проблеми для того, щоб ми Йому не докучали. Він хоче дати нам Вічне Життя, Яке полягає у спілкуванні з Ним. Він справді нас любить. І хоче нас для Себе!

Об авторе все произведения автора >>>

Стасік Степанчук Стасік Степанчук, Черкаси Україна
інвалід ІІ групи
e-mail автора: czekajuczij@gmail.com
сайт автора: Андрій Надіїн

 
Прочитано 3490 раз. Голосов 0. Средняя оценка: 0
Дорогие читатели! Не скупитесь на ваши отзывы, замечания, рецензии, пожелания авторам. И не забудьте дать оценку произведению, которое вы прочитали - это помогает авторам совершенствовать свои творческие способности
Оцените произведение:
(после оценки вы также сможете оставить отзыв)
Отзывы читателей об этой статье Написать отзыв Форум
Отзывов пока не было.
Мы будем вам признательны, если вы оставите свой отзыв об этом произведении.
читайте в разделе Проповеди обратите внимание

ЧЕМ отличается Благодать от Закона? - Шаварина Наталья

"Блажен, кто не соблазнится о Мне" - Эрик

Попы всех закопают. - Валерий Бартахов
Подобно будет Царство Небесное десяти девам, которые, взяв светильники свои, вышли навстречу жениху. Из них пять было мудрых и пять неразумных. Неразумные, взяв светильники свои, не взяли с собою масла (Духа). Мудрые же, вместе со светильниками своими, взяли масла в сосудах своих. И как жених замедлил, то задремали все и уснули. Но в полночь раздался крик: вот, жених идет, выходите навстречу ему. Тогда встали все девы те и поправили светильники свои. Неразумные же сказали мудрым: дайте нам вашего масла, потому что светильники наши гаснут. А мудрые отвечали: чтобы не случилось недостатка и у нас и у вас, пойдите лучше к продающим и купите себе. Когда же пошли они покупать, пришел жених, и готовые вошли с ним на брачный пир, и двери затворились Матф.25:1-10. Бог есть Дух, сотворивший вселенную и все, что в ней: Будучи Господом неба и земли, ОН в рукотворных храмах НЕ живет (Деян.17:24). Взыщите Господа и силы Его для себя, ищите непрестанно лица Его1Пар.16:11 Пс.104:4; Все священники должны освящать не других, а себя. Господь ещё через Моисея дал повеления священникам: Освящайте себя и будьте святы.… Соблюдайте постановления Мои и их исполняйте, ибо Я Господь, освящающий вас (Лев.20:6-8; Тит.2:14;1Тим.1:15; Рим.11:27;Откр.5:9,10;Откр.1:5; Матф.20:28; Матф.1:2; Евр.9:14; Гал.3:13,14; Иез.36:25,26). Иез.20:19 Я Господь Бог ваш: по Моим заповедям поступайте, и Мои уставы соблюдайте, и исполняйте их. Иисус предупредил: Дом Мой домом молитвы назовётся для ВСЕХ народов: – Ибо первосвященники, избранные не Богом, а человеками вначале храмы, а теперь и церкви сделали международными и непригодными для служения Богу: Вертепом разбойников сделали их (Мар.11:17 Иер.7:11 Иоан.2:16 Лук.19:46). (1Кор.3:16): Разве не знаете, что вы храм Божий, и Дух Божий живет в человеке? (1Кор.6:19): Не знаете ли, что душа человека Духом Святым побеждает всякий грех и смерть: Ибо Дух животворит (Иоан.6:63). Христос уже 2000 лет желающих крестит Духом Святым: А ученики Христа постоянно исполняются радостью и Духа Святого (Деян.4:31; Деян.2:4; Деян.13:52). Нам дал Господь Бог воскресшего из смерти Христа. (1Тим.2:5): Ибо един Бог, ЕДИН И ПОСРЕДНИК между Богом и человеками, Человек Христос Иисус, Который отдал Себя для искупления всех: (Лев 24.11-16;Втор.28:58-61; Иов 2.9).. (Еф.4:30): И не оскорбляйте Святого Духа, Которым вы запечатлены в день искупления. Кто будет хулить Духа Святого, тому не будет прощения вовек, но подлежит он вечному осуждению. (Мар. 3:28-29; 1Иоан. 5.16). Церковная ритуальная служба в православии названа «Воскресение», что есть богохульство и насмешка над ВОСКРЕСЕНИЕМ Господа нашего, которое совершилось Духом Святым и внесено в календари мира седьмым днём недели (1Тим 1.20; Отк.13:1,5). К мертвому никто из священников не должен подходить, чтобы не сделаться нечистым Иез.44:25; Лев.21:1,11; Чис.19:14,16. НЕЧИСТЫЙ – Не честный, распространяет обман. Не чистая совесть. Нечистая сила – злые духи, бесы, черти, колдуны. Интернет предлагает 406 349 страниц сайтов для тех, кто пожелает участвовать в отпевании, оправдании, или освобождение от грехов умёрших. - Это завлекает многих к общению с мёртвыми душами: И даёт возможность бесам вселяться в тела их (Втор.32:17, 18; Пс.105:37; Лук.8:27,28; Мар.5:3,5). (Лев.20:27): Мужчина ли или женщина, если будут они вызывать мертвых или волхвовать, да будут преданы смерти: Дух же ясно говорит, что в последние времена отступят некоторые от веры, внимая духам обольстителям и учениям бесовским (1Тим.4:1). Служители международных церквей сами себя назначили «спасителями» живых и умерших. При этом тела свои сделали жилищем бесов и пристанищем всякому нечистому духу. (Откр.18:2). И творят великие знамения, так что и огонь уже в наше время пред людьми низводят на землю (Отк.13:13). Ученик сказал Ему: Господи! позволь мне прежде пойти и похоронить отца моего Матф.8:21. Но Иисус сказал ему: Иди за Мною, и предоставь мертвым погребать своих мертвецов (Матф.8:22). - Кто хоронит или отпевает мертвых, ещё не рождён для Христа и для спасения Его: Предоставь мертвым погребать своих мертвецов, а ты иди и БЛАГОВЕСТВУЙ (рассказывай) о Царствии Божьем Лук.9:60. Покажите Мне монету, которой платится подать. Они принесли Ему динарий. И говорит им: чье это изображение и надпись? Говорят Ему: Кесаревы. Тогда говорит им: итак отдавайте кесарю подать, а ДУША да вернётся к Богу Отцу Матф.22:19-21. Уклоняясь от уплаты налога, «священники» лишают вдов сирот, инвалидов - пенсии или урезают их Матф.23:14 Лук.20:47. Горе вам, книжники и фарисеи, лицемеры, что оставили важнейшее в законе: суд, милость и веру Матф.23:23: - иерей Георгий пренебрег судом и стал лицемером, как книжники и фарисеи. Горе вам, книжники и фарисеи, лицемеры, что стремитесь к окрашенным гробам, которые снаружи кажутся красивыми, а внутри полны костей мертвых и всякой нечистоты Матф.23:27: Раскрытие нечестий служителей православия в цивильной газете «Попы всех закопают» есть ЗНАМЕНИЕ от Бога Отца в радость честных верующих.- Ибо написано: Не будет зла и вреда там, где истина Божья, ибо земля будет наполнена ведением Господа, как воды наполняют море (Ис.11:9 Авв.2:14). Служителями церкви международной устроено зрелище 28 июля 2011 года. Насильно безумно и подсудно полоскали, как тряпку после стирки, детей в воде в день крещения Руси. Так устроители зрелища на глазах всего мира пренебрегли заповеди Господа (Мар.10:14,15; Матф.18:10, 14, 6; Лук.18:16) и детей сделали нечистыми: Ведь дети только в одном случаи освящаются, когда они живут с верующим отцом или матерью верующей: Когда неверующий муж освящается женою верующею, или жена неверующая освящается мужем верующим. Иначе дети ваши были бы нечисты, а теперь святы (1Кор.7:14). Духом Святым очистим наши души (1Пет.1:22). Не вода грех омывает, а вера в Господа Христа очищает сердца (Деян.15:9). Устроители зрелищ, не зная этого, своим крещением нарушили у ДЕТЕЙ развитие свободной совести: Поэтому взрослые, кто водой был крещён в детстве, думают и говорят несуразно: «Мне не нужен Бог, так как я в детстве крещен!».– Пусть же неправедный еще делает неправду: Нечистый пусть еще сквернится: Праведный да творит правду еще, и святой да ОСВЯЩАЕТ СЕБЯ еще (Откр.22:11). Не преклоняйтесь под чужое ярмо с неверными, ибо какое общение праведности с беззаконием? Что общего у света со тьмою? Какое согласие между Христом и антихристом? Или какое соучастие верного с неверным? Какая совместность храма Божьего с идолами? Ибо вы храм Бога живого, как сказал Бог: Вселюсь в сердца по молитвам их, и буду ходить в них, и буду их Богом, и они будут Моим народом. И потому выйдите из среды церквей международных, говорит Господь, и не прикасайтесь к нечистому; Я приму вас (2Кор.6:14-17). Дух Божий создал меня, и дыхание Вседержителя дало мне жизнь Иов.33:4. И создал Господь Бог человека из праха земного, и в лице его вдунул дыхание жизни, и стал человек душою живою Быт.2:7.Слова, которые говорю Я вам, суть дух и жизнь Иоан.6:63; Рим.8:6; Гал.6:8

>>> Все произведения раздела Проповеди >>>

Поэзия :
Ныне мы родня - Шмуль Изя

Публицистика :
Песня. - Надежда Лееуве

Проповеди :
О духе заблуждения - Александр Кожохин
проповеди домашней церкви

 
Назад | Христианское творчество: все разделы | Раздел Проповеди
www.4orU.org - (c) Христианская газета Для ТЕБЯ 1998-2012 - , тел.: +38 068 478 92 77
  Каталог христианских сайтов Для ТЕБЯ


Рамочка.ру - лучшее средство опубликовать фотки в сети!

Надежный хостинг: CPanel + php5 + MySQL5 от $1.95 Hosting




Маранафа - Библия, каталог сайтов, христианский чат, форум